Більше 1500 років тому велика культура, відома як культура хоупвелл, простягалася на території сьогоднішньої східної частини сполучених штатів америки. Причиною занепаду культури вважається війна і зміни клімату. Однак тепер з’явився новий вектор у дослідженні: дослідження: уламки навколоземної комети.

Вчені, що працюють в 11 різних археологічних розкопках хоупвелла, що охоплюють три держави, виявили незвичайні концентрації іридію і платини — явні ознаки фрагментів метеорита. Тим часом шар деревного вугілля у відкладеннях свідчить про інтенсивний період сильної спеки.

Гіпотеза фахівців полягає в тому, що уламки пролітала комети, можливо, впали поруч з поселеннями хоупвелл в огайо, викликавши вибух в повітрі, який мав руйнівні наслідки для навколишнього середовища.

Ознаки того, що люди збирали осколки метеорита і використовували їх у своїх прикрасах і інструментах, поряд із завуальованими вказівками на лихо в місцевому фольклорі, дозволяють припустити: дійсно була якась подія, що сприяє значним потрясінням в соціальній сфері.

Є й інші підказки: у той час була побудована насип у формі комети недалеко від епіцентру області метеоритних дощів – сьогодні вона називається мілфордськими земляними роботами. Більш того, про трагічну подію, що сталася в далекій історії, досі говорять нащадки племен.

«жителі майамі розповідають про рогату змію, яка літала по небу і кидала каміння на землю, перш ніж впасти в річку, — говорить антрополог кеннет тенкерслі з університету цинциннаті в огайо. – коли ви бачите комету, що летить по повітрю, вона виглядає як велика змія”.

Дослідники кажуть, що мікрометеорити, що залишилися після подібних подій, можуть “розповісти” про те, що тоді сталося.

” космічні події, такі як вибухи астероїдів і комет, залишають після себе велику кількість рідкісного елемента, відомого як платина , — говорить танкерслі. – проблема в тому, що платина також зустрічається при виверженнях вулканів. Тому ми шукаємо ще один рідкісний елемент, виявлений у позаземних світах-іридій. І ми дійсно виявили “сплеск” як іридію, так і платини”.

Для того щоб ідентифікувати елементи в зібраних відкладеннях, команда використовувала такі методи, як скануюча електронна мікроскопія і енергодисперсійна спектрометрія. Фрагменти метеорита мали високу концентрацію позаземних елементів.

При цьому матеріал був також датований за допомогою радіовуглецевого і типологічного датування. За оцінками дослідників, падіння метеорита відбулося між 252 і 383 роками нашої ери. Історичні записи показують, що за той же період часу було зареєстровано 69 навколоземних комет.

Це дослідження припускає, що “гість” з космосу міг викликати пожежі на площі близько 23 828 кв.км.

Тепер вчені хочуть краще зрозуміти, як метеоритний дощ міг вплинути на таку велику територію. Ботанічний ландшафт того часу можна проаналізувати, наприклад, шляхом ретельного спостереження за пилком, що потрапила в відкладення.

І хоча питань, що залишаються без відповідей ще багато-заглянути в минуле на 1500 років не так-то просто – вчені планують розгадати всі пов’язані з цим місцем загадки. Тому дослідження будуть продовжені.